FAQ

Ποιές είναι οι βασικές αρχές θεραπευτικής σχέσης και πολιτική απορρήτου ;

Οι βασικές αρχές που διέπουν κάθε θεραπευτική σχέση, μεταξύ θεραπευτή και θεραπευόμενου ισχύουν και στις εξ’ αποστάσεως συνεδρίες, ώστε να διασφαλιστεί το βέλτιστο αποτέλεσμα της θεραπείας.

Οι υπηρεσίες μας προσφέρονται με σεβασμό στον άνθρωπο και στις σχέσεις του, με τρόπο συμβατό προς τις ανθρώπινες αξίες και τη θεραπευτική λειτουργία. Οι συνεδρίες προγραμματίζονται χωρίς να γίνεται διάκριση με κριτήριο την καταγωγή, την εθνικότητα, την ιδεολογία, το χρώμα, το φύλο, ή τη θρησκεία, σε άτομα κάθε ηλικίας, ανεξαρτήτως καταβολής, θρησκευτικών, πολιτικών ή άλλων πεποιθήσεων.

Οι συνεδρίες διέπονται από το επαγγελματικό/ θεραπευτικό απόρρητο. Σε κάθε περίπτωση, οι πληροφορίες που συλλέγονται αποσκοπούν μόνο στο να διεξαχθεί καλύτερα η θεραπεία και δεν χρησιμοποιούνται για κανέναν άλλο σκοπό. Ο θεραπευτής διατηρεί το δικαίωμα να διακόψει τη συνεδρία και να άρει το απόρρητο στην περίπτωση που απαιτείται ή επιτρέπεται από το νόμο. Τέτοιες περιπτώσεις είναι η έγγραφη εντολή από τις δικαστικές αρχές για παροχή πληροφοριών στις ίδιες, η βάσιμη υπόνοια του θεραπευτή ότι κινδυνεύει η σωματική ακεραιότητα του θεραπευόμενου, ή άλλου τρίτου προσώπου. Στις περιπτώσεις αυτές, ενημερώνεται ο θεραπευόμενος και δίνεται η πληροφορία στους ελάχιστους αναγκαίους αποδέκτες.

Στην περίπτωση παραβίασης των προσωπικών δεδομένων από τρίτους με υπαιτιότητα του πελάτη (χρήση υπηρεσιών από δημόσιο υπολογιστή - δίκτυο) ή παρέμβαση από hackers ή internet providers ή αποστολή μηνυμάτων σε λανθασμένη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, ο διαδικτυακός χώρος Therapy4all δεν φέρει καμία ευθύνη. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων που διέπει τη χρήση του Skype ως μέσου επικοινωνίας διαβάστεΕΔΩ.

Ο θεραπευτής μπορεί να κρατά γραπτές σημειώσεις για την καλύτερη διεξαγωγή του έργου του, αλλά και για να έχει τη δυνατότητα να παρακολουθήσει το περιστατικό σε μελλοντικές συνεδρίες. Με την συναίνεση και τη σύμφωνη γνώμη του θεραπευόμενου μπορεί να καταγράφουν κάποιες συνεδρίες για λόγους διασφάλισης της ποιότητας των υπηρεσιών. Απαγορεύεται ρητά και αμετάκλητα η χρήση ολόκληρου, μέρος, περίληψη, αναφορά ή σύνοψη του υλικού αυτού χωρίς την έγγραφη άδεια του θεραπευτή. Σε περίπτωση που ο θεραπευόμενος χρήζει άλλης προσέγγισης πέραν της ψυχοθεραπευτικής, θα του δοθούν οι κατάλληλες οδηγίες/πληροφορίες για την αποτελεσματικότερη αντιμετώπιση της περίπτωσής του.

Πως πληρώνω μια Online συνεδρία;

Μέσω κατάθεσης στον λογαριασμό της εταιρείας ή μέσω πιστωτικής κάρτας, 2 μέρες πριν τη προγραμματισμένη συνεδρία

Πως γίνεται η online ψυχοθεραπεία;

Τρόπος διενέργειας τηλεσυνεδριών μέσω Skype

Για τη διεξαγωγή των συνεδριών μέσω Skype πρέπει η κατάσταση του λογαριασμού Skype που έχετε δηλώσει να είναι “Online”/ «συνδεδεμένος» (πράσινη κατάσταση) 10 λεπτά πριν την προκαθορισμένη ώρα της συνεδρίας, έτσι ώστε να μπορέσουμε να σας καλέσουμε και να σας συνδέσουμε με τον θεραπευτή σας.

Τι είναι το Skype;

Το Skype είναι ένα δωρεάν και απλό πρόγραμμα που σας επιτρέπει να πραγματοποιείτε δωρεάν κλήσεις, συνομιλίες, ανταλλαγή μηνυμάτων και αρχείων με άλλους χρήστες – οπουδήποτε κι αν βρίσκονται.

Τι χρειάζεστε για να ξεκινήσετε ;

Μια διαδικτυακή κάμερα, για να μπορούν οι συνομιλητές σας να σας βλέπουν (την οποία μπορείτε να κλείνετε όποτε θέλετε). Μια σύνδεση στο διαδίκτυο.* Έναν υπολογιστή ή μια φορητή συσκευή με μικρόφωνο και ηχεία ή με συνδεδεμένα ακουστικά.

* Συνιστούμε τη χρήση ευρυζωνικής σύνδεσης. Αυτό θα βελτιώσει την ποιότητα των βιντεοκλήσεων και των φωνητικών σας κλήσεων. Για φορητές συσκευές, συνιστούμε τη χρήση σύνδεσης WiFi ή την αγορά ενός πακέτου μεταφοράς δεδομένων.

Εγκατάσταση Skype

  • Κατεβάστε το αρχείο πατώντας το link ή πληκτρολογώντας την ακόλουθη διεύθυνσηhttps://www.skype.com/el/download-skype/skype-for-computer/ στον browser σας.
  • Ανοίξτε το φάκελο που περιέχει το αρχείο που κατεβάσατε.
  • Κάντε διπλό-κλικ στο αρχείο εγκατάστασης που μόλις κατεβάσατε για να ξεκινήσει η εγκατάσταση του Skype στον υπολογιστή σας.
  • Παρακαλώ δείτε τον οδηγό χρήσης για περισσότερες πληροφορίες για το πώς να ξεκινήσετε να χρησιμοποιείτε το Skype.

Έναρξη Skype για πρώτη φορά

Στην πρώτη “εκκίνηση” του Skype, θα κληθείτε να επιλέξετε ένα Skype Name και έναν κωδικό πρόσβασης. Τα πεδία “Skype Name” και “password” απαιτούνται προκειμένου να χρησιμοποιηθεί το Skype. Μπορείτε να επιλέξετε οποιοδήποτε όνομα, αλλά θα πρέπει να είναι από 6 έως 32 χαρακτήρες σε μήκος, να ξεκινά με γράμμα και μπορεί να περιέχει μόνο γράμματα, αριθμούς και τα εξής σημεία στίξης : τελεία (.) , κόμμα (,) , παύλα (-) , κάτω παύλα (_) . Εάν το όνομα είναι ήδη σε χρήση από κάποιον άλλο θα πρέπει να δοκιμάσετε κάποιο άλλο όνομα.

Για να συνδεθείτε

  • Εκκινήστε το Skype
  • Συνδεθείτε με το όνομα Skype και τον κωδικό πρόσβασής σας (αυτό συμβαίνει αυτόματα εξ' ορισμού εάν έχετε επιλέξει ήδη ένα όνομα Skype και έναν κωδικό πρόσβασης και συνδέεστε με το Διαδίκτυο).
  • Για να προσθέσετε το therapy4all στις επαφές σας μπορείτε να βάλετε στην μπάρα αναζήτησης (πάνω αριστερά) το email info@therapy4all.gr και να προσθέσετε το όνομα χρήστη therapy4all1 που θα εμφανιστεί ή από το κουμπί στη γραμμή εργαλείων “Επαφές” επιλέγετε “Προσθήκη Νέας Επαφής”, ”Αναζήτηση στον κατάλογο Skype” και μπορείτε με την διαδικασία που περιγράφεται παραπάνω να προσθέσετε το info@therapy4all.gr

Γενικές οδηγίες

Για να πραγματοποιήσουμε μία κλήση προς μια επαφή:

  • Με δεξί κλικ στο όνομα Skype από τη Λίστα Επαφών σας ή στο όνομα Skype από το αποτέλεσμα της Αναζήτησης και επιλέγουμε "Κλήση" (Call)
  • Κάνουμε διπλό κλικ στο όνομα Skype στη Λίστα Επαφών ή στο αποτέλεσμα της αναζήτησης
  • Επιλέγουμε ένα όνομα Skype και κάνουμε κλικ έπειτα στο "κουμπί κλήσης" στο κατώτατο σημείο του παραθύρου.
  • Εάν κάποιος σας καλεί, θα ακούσετε τον ήχο ενός τηλεφώνου που χτυπά και η εικόνα Skype στη μπάρα εργασίας στα δεξιά (δίπλα στο ρολόι) θα λάμψει. Πηγαίνετε στην εφαρμογή Skype (εάν δεν είναι ήδη ορατή) και επιλέξτε εάν θα επιθυμούσατε να απαντήσετε ή να απορρίψετε στην κλήση στην εισερχόμενη ετικέτα κλήσης.
  • Μόλις αποφασίζετε να απαντήσετε σε μια κλήση, μια διπλής κατεύθυνσης συνομιλία φωνής θα αρχίσει και η διάρκεια της κλήσης θα είναι ορατή.
  • Καθένα συμβαλλόμενο μέρος μπορεί να τελειώσει την κλήση οποιαδήποτε στιγμή με κλικ στο κουμπί Κλείσιμο (στην ετικέτα κλήσης ή στη γρήγορη γραμμή εργαλείων, εάν είναι ορατή).

Για καλύτερη ποιότητα ήχου

  • Χρησιμοποιήστε ένα σετ με μικρόφωνο-ακουστικά (headset).
  • Ο καλύτερος τρόπος να εξασφαλιστεί υψηλής ποιότητας ήχος είναι να υπάρξει ένα σετ και στις δύο άκρες της συνομιλίας.

Εάν δεν έχετε ένα σετ, είναι ακόμα πιθανό να βελτιώσετε την ποιότητα ήχου εάν:

  • Χρησιμοποιείτε ακουστικά αντί των ηχείων του υπολογιστή σας
  • Προσπαθήσετε να μεταφέρετε το μικρόφωνο πιο κοντά ή πιο μακριά από το στόμα σας
  • Χρησιμοποιήσετε ένα εξωτερικό μικρόφωνο (σημειώστε ότι τα περισσότερα laptop χρησιμοποιούν τα χαμηλής ποιότητας μικρόφωνα)
  • Ενημερώσετε τους οδηγούς καρτών ήχου σας